Yhteiskyyditys Hevoset 2024 messuille

Lähde retkelle Hevoset-messuille Tampereelle 6.4.2024

Kullaan Ratsastajat ry:n jäsenillä mahdollisuus lähteä Ulvilan Ratsastajien kanssa yhteisellä kyydillä!

Yhteiskuljetus messuille järjestetään niin, että on mahdollista seurata koko lauantaipäivän ohjelma paikan päällä. Messut ovat lauantaina auki 9-18, lisätietoa messuohjelmasta löytyy sivuilta: https://www.hevosmessut.fi/fi/

Kyydin hinta 20 €. Ilmoittautumiset sähköpostitse info@ulvilanratsastajat.fi, saat maksuohjeet ilmoittautumisen yhteydessä. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä, mistä pysäkiltä haluat bussin kyytiin, vaihtoehdot ovat:

ABC Tikkula, Pori

St1 Kaasmarkku, Ulvila

Cafe Unsca, Kullaa

ABC Kiikoinen

ABC Häijää

Tarkemmat tiedot ja aikataulut lähempänä varsinaista retkipäivää!

SRL:n jäsenseurojen jäsenet saavat 30% alennuksen normaalihintaisista aikuisten päivälipuista. Etu on henkilökohtainen. Etu on voimassa ainoastaan verkosta ostettaessa, etua ei saa ostettaessa lippu kassoilta tapahtuma-aikaan. Jäsenhintaiset liput voit ostaa Ticketmasterin kautta . Alennuskoodi on jäsennumerosi: valitse lippuvalikosta alin SRL - Aikuinen, avaa lukitus ja syötä jäsennumerosi annettuun kenttään. Jäsennumero löytyy esimerkiksi Hippos-lehden osoiteriviltä.

Uusien jäsenten jäsennumerot ajetaan Ticketmasterin järjestelmään parin viikon välein. Jäsenmaksun on oltava kirjautuneena maksetuksi jäsenrekisterissä, jotta tiedot tulevat mukaan ajoon.

Etu ei koske Green Card- tai Green Card Plus -harrastajia, eikä seurojen kannatusjäseniä.

Lähde mukaan viettämään mukava päivä yhdessä!